1. Haberler
  2. Bülten
  3. Bursa Büyükşehir Belediyesi, aşure ikramlarına başladı

Bursa Büyükşehir Belediyesi, aşure ikramlarına başladı

Bursa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla 17 ilçede aşure dağıtımına başladı. İl genelinde 15 Temmuz'a kadar 28 farklı noktada vatandaşlara aşure ikramında bulunulacak. 

Bursa Büyükşehir Belediyesi, aşure ikramlarına başladı
service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

(BURSA)- Bursa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla 17 ilçede aşure dağıtımına başladı. İl genelinde 15 Temmuz’a kadar 28 farklı noktada vatandaşlara aşure ikramında bulunulacak. 

Bursa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla kent genelinde aşure ikram programı düzenledi. Nilüfer’deki FSM Camii’nde cuma namazının ardından kurulan stantta vatandaşlara aşure dağıtıldı. Programa; Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Şahin, AK Parti İl Başkanı Davut Gürkan, Büyükşehir Belediyesi meclis üyeleri ve belediye yöneticileri katıldı. 

Bursalıların Muharrem ayını tebrik eden Başkan Vekili Biba, “Geleneğimizi devam ettiriyoruz. Aşure, bereket demektir. Muharrem ayının şehrimize ve ülkemize bereket getirmesini diliyorum. Bursa genelinde 28 farklı noktada aşure dağıtımına devam edeceğiz” dedi.

AK Parti İl Başkanı Davut Gürkan ise vatandaşlarla buluşmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Bursalılara aşure ikramında da bulunan Gürkan, bir geleneği yaşattığı için Bursa Büyükşehir Belediyesi’ne teşekkür etti.

Bursa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı kapsamında 15 Temmuz’a kadar 17 ilçe 28 farklı noktada vatandaşlara aşure ikram etmeye devam edecek.

Bursa Büyükşehir Belediyesi, aşure ikramlarına başladı
+ - 0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.